Agnieszka Wilczek, Piotr Cedzyński i Michał Sycz w Heurece

Agnieszka Wilczek, Piotr Cedzyński i Michał Sycz rozpoczęli pracę w agencji Heureka. Wilczek objęła stanowisko senior art directora, Cedzyński – senior copywritera, a Sycz –art directora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Wilczek przeszła do Heureki z agencji reklamowej BBDO Warszawa, w której pracowała przez ostatnich 11 lat. Wcześniej była związana z GGK Direct Warszawa. W Heurece objęła takie samo stanowisko, które zajmowała ostatnio w BBDO – senior art directora. W trakcie swojej kariery tworzyła kampanie dla takich firm jak m.in. Wrigley, Telekomunikacja Polska, Bayer, Pepsico, Tetley, Wella, Frito Lay, Dr Oetker, Cadbury i Canal+.

Natomiast Piotr Cedzyński przejął w Heurece funkcję senior copywritera. Ostatnio pracował w Scholz & Friends Warszawa – najpierw jako senior copywriter, a następnie jako dyrektor kreatywny. Wcześniej był również związany z agencją McCann Ericsson. Przygotowywał kampanie dla takich firm jak Algida, Gillette, L’Oreal, Mercedes-Benz, Nescafe i PKO BP.

Z kolei Michał Sycz pracował wcześniej jako art director w agencji SoInteractive, a poza tym przygotowuje własne projekty i zajmuje się fotografią studyjną. W Heurece objął stanowisko junior art directora.

Heureka uzasadnia zatrudnienie tych pracowników pozyskiwaniem nowych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?