Aktywowany słońcem billboard reklamuje piwo Corona

Piwo Corona reklamuje się w dość nietypowy sposób w Brighton w Wielkiej Brytanii. Reklama marki jest widoczna w całej okazałości tylko o określonej porze dnia - przy odpowiednim kącie padania na nią promieni słonecznych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aktywowany słońcem billboard reklamuje piwo Corona

W nowej kampanii piwa Corona to promienie słońca ujawniają "tajną wiadomość" na billboardzie z jego reklamą.

Unikalna konstrukcja out-of-home (OOH) ożywa o określonej godzinie, kiedy światło zachodzącego słońca pada na ozdobiony liśćmi billboard, tworząc cienie, które ujawniają przechodniom niespodziankę. Na billboardzie umieszczono jedynie zdjęcie etykiety reklamowanego piwa Corona Sunbrew 0,0%. Jego całą butelkę można zobaczyć tylko wtedy, gdy na billboard padną promienie słońca. Dzieje się tak w porze między godz. 18.30 a 18.45.

- Corona wierzy, że najlepsze rzeczy powstają ze świata przyrody. Od naturalnych składników, których używamy do warzenia naszego piwa, po naszą misję pomagania większej liczbie ludzi w ponownym nawiązaniu kontaktu z naturą, teraz nawet rozszerzamy tę myśl na naszą reklamę – powiedziała Irini Komodikis, dyrektorka marketingu na Europę w Corona. - Ten projekt oznacza, że ​​naprawdę zrezygnowaliśmy z kontroli, pozwalając sile słońca przejąć tę kontrolę, rzucając światło na piękno i korzyści płynące ze stosowania w 100 proc. naturalnych składników. A gdzie lepiej zorganizować innowacyjny billboard niż pośród gwaru Brighton, które niedawno zostało określone najbardziej ekologicznym i świadomym zrównoważonego rozwoju miastem w Wielkiej Brytanii - dodała.

Reklama ma podkreślać, że piwo Corona powstaje w 100 proc. z naturalnych składników.

Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych