Alcon rusza z kampanią „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, producenta wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce. Działania pod hasłem „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”  przygotowały LiquidThread i Spark Foundry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości produktu - soczewek kontaktowych.

Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i obejmują standardowe formaty wideo oraz social media.

Do kampanii zaproszono także influencerów, takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada Fijał.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która współpracuje z firmą Alcon od 2012 roku. Działania z infulencerami po raz kolejny przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style