Aldi z pierwszą w historii loterią dla klientów

Pod hasłem "1001 powodów, by wygrać" rusza pierwsza w historii sklepów Aldi w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys. zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aldi z pierwszą w historii loterią dla klientów

W loterii Aldi każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 50 zł, zachowa dowód zakupu i zgłosi swój udział w loterii na stronie promocja.aldi.pl ma szansę codziennie wygrać atrakcyjne nagrody.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/klub-komediowy-reklama-aldi-test-1001-slodkosci ##

Nagrody w loterii Aldi

Każdego dnia w puli nagród znajduje się 10 kart przedpłaconych Aldi o wartości 100 zł oraz 10 paczek z ulubionymi produktami marek własnych. Biorący udział w loterii co tydzień mogą wygrać urządzenie wielofunkcyjne Thermomix tm6, a co miesiąc do wygrania są roczne zakupy w Aldi o wartości 15 tys. zł.

Nagrodą główną jest campervan Ford Nugget oraz dwie roczne pensje, każda w wysokości 60 tys. zł.

- "1001 powodów, by wygrać" to loteria przygotowana z myślą o naszych klientach, zachęcająca do odwiedzin w sklepach i jeszcze lepszego poznania Aldi. Chcemy w ten sposób zwiększyć świadomość marki, a także poszerzyć grono naszych konsumentów i urozmaicić im codzienne zakupy elementem zabawy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Sama loteria jest pierwszą taką inicjatywą Aldi w Polsce. Wierzymy, że zostanie entuzjastycznie przyjęta, co pozwoli nam dalej rozwijać podobne koncepty – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi Polska.

Loteria trwa od 30 kwietnia do 30 czerwca. Jej uruchomienie wsparte jest kampanią reklamową - wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach, a także gazetki, newslettery i reklamę POS we wszystkich sklepach Aldi.

Po stronie Aldi za szerokozasięgowe dotarcie do klienta odpowiada Katarzyna Wojnar, kierownik działu komunikacji wielokanałowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/influencerki-haart-janina-daily-sylwia-majcher-reklama-aldi-wielkanoc-wieta-z-jajem ##

Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego SMOLAR. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i Radio) oraz Iprospect (online).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana