Aleksandra Chalimoniuk dyrektorką komunikacji w OTCF

Aleksandra Chalimoniuk objęła stanowisko dyrektorki komunikacji w firmie OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Chalimoniuk dyrektorką komunikacji w OTCF
Aleksandra Chalimoniuk

Chalimoniuk jako PR director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek. Przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty. Do jej podstawowych zadań  należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje dynamiczną ekspansję.

– Współpraca z OTCF to dla mnie wspaniałe wyzwanie, zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Wiem, co jest dla mnie ważne, czego szukam i z kim jest mi po drodze. W OTCF dołączyłam do zespołu pasjonatów kochających sport tak, jak ja, ambitnych i profesjonalnych. Projekty, które już realizujemy oraz te, które jeszcze są w planach są dla mnie bardzo ekscytujące – komentuje swoją nową rolę Chalimoniuk.

Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Przed dołączeniem do OTCF pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort.

Wcześniej Aleksandra Chalimoniuk przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN, gdzie tworzyła cykle tematyczne: „To cud, że żyje” i „Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN, a także współtworzyła program „Dzień po dniu w TVN 24”. Realizowała też reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i Świat” i „Prosto z Polski”.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem