Kwartalnik przygotowywany jest w ramach zespołu dwutygodnika „Flesz”. Makietę „Flesza Urody” tworzy Magdalena Byczewska, szefowa studia graficznego „Flesza”. Redaktor naczelną pisma jest Aneta Wikariak, naczelna „Flesza” i „Party”.
„Flesz Uroda” nadal poświęcony będzie głównie tematom dotyczącym urody i kosmetyków, ale odróżniać się będzie od miesięcznika „Uroda”, którego ostatni numer ukazał się w lipcu br. Na razie Edipresse Polska nie podaje dokładnej daty ukazania się tytułu. Nie wiadomo także, jaki będzie jego nakład i cena („Uroda” kosztowała 4,99 zł).
Przypomnijmy, że jeszcze w tym miesiącu wydawnictwo planuje wprowadzić na rynek nowy miesięcznik lifestylowy dla kobiet „Uroda Życia”, którym pokieruje Anna Maruszeczko (dowiedz się więcej).
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Flesza” w lipcu br. wyniosła 253 159 egz.(zobacz wyniki wszystkich magazynów people).











