Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds

Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko digital director w agencji Great Minds.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds
Aleksandra Wojnicka

Aleksandra Wojnicka dołączyła do zespołu Great Minds, będącego częścią Grupy Garden of Words w listopadzie 2021 roku jako digital project supervisor. Do jej obowiązków należało wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Od marca jako digital director będzie zarządzać pionem digitalowym, w tym rozwojem usług z zakresu social media, działań influencer marketingowych oraz przygotowaniem spotów digital. Oprócz tego odpowiedzialna jest za obsługę kluczowych klientów Grupy w zakresie marketingu cyfrowego, m.in. Arla Foods, Media Markt czy innych klientów Agencji jak Allegro, Pluszzz.

Przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor_9, gdzie jako head of client service opiekowała się marką Foods by Ann - Anny Lewandowskiej i Nespresso.

W BBDO pracowała na stanowisku Business Director i obsługiwała kluczowego klienta agencji – sieć restauracji McDonald's. Do grona klientów może zaliczyć też takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Bacoma, Toyota, McDonald's, czy Huwawei.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta