Alexia Pilavachi dyrektorką globalnego zespołu mediów w Wavemaker

Alexia Pilavachi objęła stanowisko dyrektorki globalnego zespołu mediów odpowiedzialnego za obsługę koncernu L'Oreal w agencji Wavemaker (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Alexia Pilavachi będzie podlegać Alexowi Altmanowi, prezesowi ds. klientów globalnych i globalnemu szefowi B2B. Będzie pracować w Londynie i kierować resztą zespołu L'Oréal Global Media z siedzibą w Paryżu.

Na stanowisku tym będzie odpowiedzialna za wspieranie rozwijającej się relacji Wavemaker i GroupM L'Oréal, kierowanie transformacją cyfrową, łączenie rynków oraz dzielenie się i skalowanie najlepszych praktyk na 30 rynkach.

Alexia Pilavachi przechodzi z Initiative (IPG Mediabrands), gdzie zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego, Rufus Amazon Prime Video Europe. Podczas swojej pracy tam kierowała rynkiem europejskim, zapewniając jakość i zarządzanie całą produkcją. Odegrała kluczową rolę w opracowywaniu procesów mających na celu zapewnienie większej standaryzacji na ponad 20 rynkach, aby zapewnić sukces i rozwój swojemu klientowi. W swojej ponad 20-letniej karierze Alexia Pilavachi zdobyła doświadczenie w pracy w różnych sektorach, szczególnie w rozrywce, zarządzaniu klientami i zespołami, rozwoju pozytywnej kultury i planowaniu komunikacji strategicznej. Pełniła także funkcje kierownicze w Mediacom i Starcom MediaVest Group.

Alex Altman, prezes ds. klientów globalnych i globalny szef B2B, powiedział: - Jestem podekscytowany możliwością powitania Alexii w rodzinie Wavemaker, która będzie kierować naszą długoletnią i rozwijającą się współpracą z L'Oréal. Po naszych ostatnich zwycięstwach w Egipcie, MENA, Pakistanie i Tajlandii niezwykle ważne jest dla nas powiększenie naszego zespołu, aby w dalszym ciągu wspierać L'Oréal oraz jej wymagania strategiczne i rozwojowe. Bogata wiedza i doświadczenie Alexii będą ogromnym atutem w zapewnianiu rewolucyjnego wzrostu L'Oréal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"