Alibaba, Tencent i CMC zainteresowane kupem udziałów WPP China

Alibaba Group i Tencent, dwie największe technologiczne firmy w Chinach, są zainteresowane wspólnie z China Media Capital Holdings (CMC) przejęciem mniejszościowego pakietu udziałów w chińskim oddziale holdingu reklamowego WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak podało Sky News, powołując się na nieoficjalne źródła, Alibaba Group i Tencent miałyby przejąć 20 proc. udziałów w WPP China. Wartość transakcji szacowana jest na 2-2,5 mld dolarów. Grupa WPP miałaby zachować pakiet większościowy.

Według Sky News, Roberto Quarta, przewodniczący WPP miał udać się do Chin wspólnie z Andrew Scottem, jednym z dyrektorów współzarządzających, by kontynuować rozmowy z chińskimi inwestorami, które zainicjowano jeszcze, kiedy koncernem marketingowym kierował Martin Sorrell.

Serwis zaznaczył, że rozmowy na temat inwestycji w WPP China są na bardzo wczesnym etapie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA