Allegro.pl reklamuje się jako „pełne pomysłów” (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Allegro.pl. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”, odpowiadają firmy Grey Group Warsaw, Filmprodukcja, Televisor i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej kampanii Allegro emitowanych będzie pięć animowanych spotów utrzymanych w żartobliwej konwencji. W każdym prezentowane jest jedno z rozwiązań, dzięki którym zakupy w tym portalu są przyjemne i bezpieczne.

Pierwszy pokazuje Program Ochrony Kupujących, a w kolejnych pojawią się Raty PayU, Standard Allegro, Strefa Marek Allegro i wersja mobilna Allegro.

Reklamy podkreślają, że Allegro.pl ma 12 mln użytkowników. W lipcu br. serwis zanotował dokładnie 12,22 mln real users i 2,55 mld odsłon, a przeciętny użytkownik spędził w nim 2 godziny i 56 minut (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Akcja reklamowa - rozpoczęta 24 września, a zaplanowana do lutego przyszłego roku - obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne, m.in. z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz internet (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, strony Grupy Gazeta.pl, GG, ipla.pl, tvnplayer.pl, VoD.pl, YouTube, serwis pelnepomyslow.allegro.pl).

grafika

Koncepcję i kreację kampanii opracowała agencja Grey Group Warsaw. Reklamy telewizyjne wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, ich produkcją zajęło się studio Filmprodukcja, a postprodukcją - studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"