Allegro reklamuje modę na wiosnę

Wystartowała wiosenna kampania reklamowa Allegro prezentująca artykuły odzieżowe. Akcja obejmuje prasę i internet.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W kampanii Allegro promowane są działy tego serwisu, w których można kupić odzież (także dziecięcą), biżuterię i dodatki. Reklamy pokazują zmiany, jakie w tym roku nastąpią w modzie i co warto mieć w swojej garderobie. Przekazy skupiają się na trzech głównych trendach z których każdy łączy wiosenne kolory, dodatki i makijaż.

- Kampanię fashion wsparliśmy elementami beauty, które w połączeniu z trendami modowymi pozwolą uzyskać efekt wprost z pokazów największych domów mody - opisuje Anna Adrian, kierownik zespołu marketingu Allegro.pl.

Akcja obejmuje reklamy w internecie (strony Allegro, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, strony z sieci Afilo, Netsales, Goldbach Audience i Inmobi, serwisy społecznościowe, GG) oraz w prasie (m.in. „Mamo to ja”, „Świat Kobiety”, „Elle”, „Cosmopolitan”, „Glamour”, „Grazia”, „Hot Moda & Shopping”, „Twój Styl - Shopping”, „Men's Health”, „Viva!” czy „Joy”).

grafika

Dodatkowo 15 kwietnia wystartuje konkurs dla początkujących blogerów modowych -”Trzymaj Fashion”. Zadaniem uczestników, prowadzących blogi modowe, będzie stworzenie stylizacji w jednym z trzech najmodniejszych w tym sezonie stylów (kontrasty, denim, neon), i zaprezentowanie jej na swoim blogu. Zaproponowane stylizacje ocenią popularni blogerzy modowi: Mr. Vintage, Macademian Girl i Charlize Mystery, a autorzy najlepszych kreacji otrzymają nagrody, m.in. udział w dwudniowych warsztatach z udziałem jurorów i profesjonalnego fotografa.

grafika

Kampania potrwa do 26 maja. Przygotował ją zespół marketingu Allegro.pl we współpracy z Aliganza Fashion Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day