Allegro reklamuje Standard i Strefę Marek (wideo)

W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej Allegro.pl prezentowane są Standard Allegro i Strefa Marek. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterką nowej reklamy Allegro.pl jest rozsądna i zorganizowana Maja, która kupuje w tym serwisie lampę. Ponieważ przedmiot jest oznaczony Standardem Allegro, kupująca ma pewność, że jest zgodny z opisem i zostanie szybko dostarczony.

Spot podkreśla, że Standard Allegro obejmuje ponad 300 mln produktów dostępnych w serwisie.

Z kolei reklama Strefy Marek podkreśla, że w sekcji tej oferowane są produkty ponad 100 znanych marek z różnych kategorii. Przypomnijmy, że dział Strefa Marek został uruchomiony na Allegro w sierpniu ub.r. (przeczytaj o tym więcej).

Obie reklamy są kolejnymi odsłonami kampanii Allegro zaczętej pod koniec września pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. W pierwszej odsłonie prezentowany był Program Ochrony Kupujących (przeczytaj więcej i zobacz spot), a w drugiej - zakupy na raty PayU (obejrzyj to).

W sierpniu br. Allegro.pl zanotowało 12,28 mln realnych użytkowników, 2,6 mld odsłon oraz 2 godziny i 57 minut na przeciętnego użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Akcja reklamowa - zaplanowana do lutego przyszłego roku - obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne, m.in. z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz internet (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, strony Grupy Gazeta.pl, GG, ipla.pl, tvnplayer.pl, VoD.pl, YouTube, serwis pelnepomyslow.allegro.pl).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, reżyserią spotów zajął się Bartłomiej Ignaciuk, produkcją - studio Film Produkcja, a postprodukcją - studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej