Allianz Polska kampanią zachęca do zdalnego zakupu ubezpieczeń

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska ruszyła z kampanią, której celem jest zwrócenie uwagi na możliwość zdalnego zakupu ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest w internecie oraz bezpośrednio do klienta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Allianz Polska kampanią zachęca do zdalnego zakupu ubezpieczeń

- Chcemy skierować jak największą liczbę osób do naszych agentów, którzy sprzedają ubezpieczenia Allianz. Dotychczasowym przypominamy, że mogą się u nas ubezpieczyć zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Tym, którzy dziś poszukują nowego ubezpieczenia, chcemy zaprezentować markę Allianz jako znaną, solidną oraz przede wszystkim gotową do tego, aby za pośrednictwem agenta załatwić wszystko zdalnie i szybko - mówi Matthias Baltin, prezes Allianz w Polsce.

W działaniach reklamowych kluczowym przekazem jest kierowanie klientów do agentów, którzy sprzedają zdalnie ubezpieczenia Allianz. Kampania obejmuje prowadzenie celowanych mailingów, reklamę w największych portalach w Polsce, wysyłkę SMS i maili bezpośrednio do klientów. Agenci Allianz mają być znacznie mocniej obecni w świadomości konsumentów. Działania reklamowe obejmą również szereg inicjatyw zaplanowanych w mediach społecznościowych.

Obecni klienci Allianz, którzy udzielili zgody na kontakt marketingowy, otrzymają specjalne SMS-y oraz e-maile zachęcające do kontaktu z konkretnym, wymienionym z imienia i nazwiska agentem, który ich obsługuje.

Za strategię, merytorykę i realizację kampanii odpowiedzialny jest zespół marketingu Allianz Polska.

Planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami z zakresu SEM, afiliacji, mailingu oraz displayu zajmuje się dom mediowy Mediaplus oraz agencja Sales Tube.

Kampania potrwa 6 tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"