Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York

Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble. Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York
mat.pras.

Agencja wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York i jest od teraz wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce. 

Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-44 lat i potrwa do drugiej połowy lipca, a wiodącym medium jest digital. Równolegle przygotowana przez agencję kampania przeprowadzona zostanie również na 3 innych rynkach regionu - w Estonii oraz na Litwie i Łotwie.

W ramach działań związanych z kampanią agencja przygotowała m.in. pełną strategię, big idea, pomysły na aktywacje oraz szereg materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych online (wideo 15-sekundowe i 6-sekundowe, kreacje Social Media na YouTube, Meta oraz TikTok a także materiały display). Aktywności w tych obszarach uzupełnione zostaną działaniami z obszaru influencer marketingu oraz PR.

Hasło przewodnie kampanii to: “Rzęsy w wersji Bubble. Pełna objętość bez grudek”. Komunikacja nawiązuje do znanych programów informacyjnych i zachęca do śledzenia newsów dotyczących mocnego aktualnego trendu (na rzęsy w wersji bubble; którego Colossal Bubble jest prekursorem).

Za planowanie oraz zakup mediów online i offline odpowiada agencja Wavemaker, a za działania z obszaru influencer marketingu - agencja Enyo. Działania będą się toczyły w 3 fazach, całość komunikacji potrwa do drugiej połowy lipca.

Kampania została również zlokalizowana na potrzeby Litwy, Łotwy i Estonii i toczyć się będzie na tych rynkach w tym samym czasie co w Polsce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"