Amazon inwestuje w Joyo.com

Sklep internetowy Amazon.com Inc. zwiększył swój wkład finansowy w Joyo.com - czołowy serwis zakupów online w Chinach.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Po raz pierwszy Amazon zainwestował w Joyo przed trzema laty, ale dopiero teraz zdecydował się na dodanie swojej nazwy do logo firmy. W ciągu tych ostatnich trzech lat Joyo zwiększył liczbę sprzedawanych przez siebie produktów 32-krotnie.

Amazon ma obecnie 100 procent udziałów w chińskim serwisie. Nie ujawnił jednak szczegółowych informacji na temat wysokości swojej inwestycji w Joyo.

Chiny są po Stanach Zjednoczonych drugim największym rynkiem internetowym na świecie.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia