Amazon inwestuje w Joyo.com

Sklep internetowy Amazon.com Inc. zwiększył swój wkład finansowy w Joyo.com - czołowy serwis zakupów online w Chinach.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Po raz pierwszy Amazon zainwestował w Joyo przed trzema laty, ale dopiero teraz zdecydował się na dodanie swojej nazwy do logo firmy. W ciągu tych ostatnich trzech lat Joyo zwiększył liczbę sprzedawanych przez siebie produktów 32-krotnie.

Amazon ma obecnie 100 procent udziałów w chińskim serwisie. Nie ujawnił jednak szczegółowych informacji na temat wysokości swojej inwestycji w Joyo.

Chiny są po Stanach Zjednoczonych drugim największym rynkiem internetowym na świecie.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"