Zapraszamy w dniach 15-16 września do Hotelu Bristol w Rzeszowie, na dwa dni pełne inspiracji, doświadczeń i edukacji. Wszystko za sprawą wystąpień oraz debat z uznanymi ekspertami. Kongres PR daje uczestnikom nie tylko możliwości poszerzenia horyzontów, ale jest też dobrą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kongres-profesjonalistow-pr-public-relations-co-to-jest ##
Brett Lea gościem specjalnym Kongresu PR

Drugiego dnia Kongresu organizatorzy przewidują między innymi wystąpienie gościa specjalnego, Podpułkownika Brett’a Lea - oficera ds. public affairs w 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej w Fort Bragg w Karolinie Północnej. Podpułkownik ostatnie miesiące spędził w Polsce. Wcześniej brał udział w misjach armii amerykańskiej w Iraku i Afganistanie.
Wykładowca historii wojskowości w Akademii Wojskowej Stanów Zjednoczonych w West Point opowie o strategii komunikacji z mediami i społecznością lokalną w trakcie trwania konfliktów zbrojnych. Wywiad z Podpułkownikiem w języku angielskim przeprowadzi Bartosz Staniszewski - CEO Brandfeed, agencji, która obsługuje G2A Arena i prowadziła komunikację między oddziałem stacjonującym w Polsce, a mediami.
- Jednym z kluczowych tematów naszej rozmowy będzie kwestia dezinformacji i wyzwań związanych z komunikacją w trakcie trwania misji. W dobie mediów społecznościowych wojna toczy się nie tylko na polu bitwy, ale także w sferze informacyjnej – w tym kontekście problem fake newsów jest bardzo widoczny – mówi Bartosz Staniszewski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/xxi-kongres-profesjonalistow-public-relations-rzeszow ##
Prelegenci Kongresu Public Relations
Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu podzielą się również swoją wiedzą w zakresie dezinformacji i sposobów jej zwalczania. Debatę z udziałem ekspertów poprowadzi Tomasz Kułakowski – rzecznik prasowy Krynica Vitamin, były korespondent Polsatu w Moskwie.

Magdalena Grochala - ekspertka w zakresie komunikacji i public relations, opowie o tym jak uniknąć pułapek i kryzysu wizerunkowego w czasie cyberataku?
Rozmowę o przeciwdziałaniu kryzysom poprowadzi Deniz Rymkiewicz – CEE communications manager, Klarna. Z kolei na temat technologii wykorzystywanych w komunikacji opowiedzą m.in. Anna Klimczuk – head of communication w Microsoft, Tomasz Popielawski – menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy, Ceramika Paradyż oraz Sebastian Bykowski – prezes zarządu, dyrektor generalny Press-Service Monitoring Mediów.
Gośćmi Kongresu będą także: Maksymilian Pawłowski – group PR and External Communication Manager, Teknos, Monika Borzdyńska – członek zarządu operatora PGE Narodowego, Łukasz Borowicz - brand & PR manager OLX Praca, Anna Olszewska – dyrektor departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowe, Sebastian Grochala – dyrektor ds. marketingu i komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej.