AMS podpisała umowę z Metrem Warszawskim

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA i Metro Warszawskie SA podpisałyumowę dotyczącą obsługi powierzchni reklamowej w wagonach metra.Umowa wchodzi w życie 1 grudnia i będzie obowiązywać przez trzylata.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z umową, AMS zyskał wyłączność na obsługę kilku typówpowierzchni reklamowych: tablic znajdujących się nad siedzeniamipasażerów oraz reklam umieszczonych na podłogach i szybachwagonów.

Nowością jest możliwość umieszczania reklam nie tylko wewnątrz,ale też na zewnątrz wagonów. Dodatkowo, w połowie przyszłego roku,w wagonach metra pojawi się system monitorów LCD.

Przetarg na obsługę powierzchni reklamowej w wagonach metrarozpisano we wrześniu. Od 2004 roku operatorem była firmaMetromedia. Operatorem powierzchni reklamowej na stacjach iobiektach metra jest od maja 2007 firma Max i Plak, należąca doGrupy Ströer (WirtualneMedia).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana