Android Market także w internetowej przeglądarce (wideo)

Google uruchomiło internetową odsłonę Android Market, dzięki czemu dostępne w sklepie aplikacje można przeglądać i instalować z poziomu internetowej przeglądarki w komputerze.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na stronie Android Market znajduje się ponad 100 tys. aplikacji, gier i widżetów, które do tej pory były dostępne tylko z poziomu smartfona lub tabletu pracującego pod kontrolą Androida.

Za pomocą kilku kliknięć z witryny można bezprzewodowo przesłać aplikacje na urządzenie z Androidem. Można też się nimi dzielić poprzez serwis społecznościowy Twitter.

Użytkownicy, którzy wcześniej kupili i pobrali aplikacje ze sklepu, mogą nimi zarządzać po zalogowaniu się do serwisu w oknie przeglądarki za pomocą swojego konta Google i po kliknięciu na dole strony w odnośnik "My Market Account".

grafika

Internetowa odsłona Android Market została zaprezentowana podczas konferencji w siedzibie Google, na której internetowy gigant pokazał także możliwości nowej wersji systemu Android - 3.0 (Honeycomb), stworzonej od podstaw z myślą o tabletach. Więcej o tym systemie pisaliśmy tutaj, a pełny zapis wideo konferencji można obejrzeć poniżej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych