Andrzej Twarowski zaczyna pracę w Viaplay

Dziennikarz i komentator piłkarski Andrzej Twarowski dołączył do zespołu platformy streamingowej Viaplay. Poprzednio przez wiele lat był związany z Canal+ Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Andrzej Twarowski w Viaplay będzie komentował mecze z udziałem angielskich drużyn piłkarskich. O transferze dziennikarza z Canal+ pisaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl pod koniec września br.

Viaplay podało, Andrzej Twarowski zadebiutuje w czwartek 3 listopada w studio Ligi Europy i Ligi Konferencji, natomiast ww niedzielę 6 listopada, wspólnie z Michałem Zachodnym skomentuje mecz ligi angielskiej Chelsea - Arsenal.

- Cieszę się, że wracam do pracy przy najlepszej lidze świata. Cieszę się również bardzo z nowego zawodowego wyzwania – mówi Andrzej Twarowski.

- To wielka radość witać w zespole Andrzeja Twarowskiego. Budując redakcję sportową walczymy zawsze o najlepszych. O dziennikarzy z talentem, pasją, wiedzą, gotowych na spróbowanie czegoś nowego. Widz musi czuć, że dziennikarz żyje sportem, który relacjonuje. Mamy w Viaplay zespół pasjonatów, którzy lubią pracować razem, kochają sport i bardzo dbają o widza. Andrzej będzie idealnym wzmocnieniem tej grupy – podkreśla Paweł Wilkowicz, szef redakcji sportowej Viaplay w Polsce.

Andrzej Twarowski wiele lat w Canal+

Andrzej Twarowski był związany z Canal+ od połowy lat 90., z przerwą od jesieni 2017 do połowy 2018 roku, gdy współtworzył internetowe radio sportowe Zapinamy Pasy, zamknięte cztery miesiące po starcie. Nazwa rozgłośni wzięła się od powiedzonka, którym przez lata zaczynał transmisje meczów ligi angielskiej.

 

W ostatnich tygodniach dziennikarz nie komentował już meczów ani nie prowadził programu "Jej wysokość Premier League".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/liga-angielska-viaplay-w-jakie-technologie-wyposazone-jest-studio-transmisja-online-ile-kosztuje-subskrypcja-plan-relacji ##

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Tylko w minionym kwartale platforma pozyskała 766 tys. subskrybentów, z czego 459 tys. w krajach skandynawskich, a 307 tys. na pozostałych rynkach: w Polsce, Holandii i krajach bałtyckich.

Natomiast w trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Viaplay wzrosła o 879 tys. do 6,428 mln, z 685 tys. pozyskano poza Skandynawią. W Polsce, tak samo jak w Holandii, liczba klientów przkroczyła milion.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały