Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"

Właśnie rusza kampania społeczna „Raka da się odkrakać" przygotowana wspólnie przez Fundację Herosi, Punchline Agency i Bagatela Studio. Twarzą kampanii jest siatkarz Andrzej Wrona.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że otrzymają diagnozę: nowotwór. Tymczasem aż 80% zachorowań da się wyleczyć. A im wcześniejsza diagnoza, tym większe szanse.

Kampania „Raka da się odkrakać" oprócz uświadomienia jak ważna jest profilaktyka badań onkologicznych zachęca też do zakupu charytatywnego kalendarza z siatkarzami reprezentacji Polski i podopiecznymi Fundacji Herosi.

Dochód ze sprzedaży kalendarza wspomoże dofinansować nowoczesne terapie onkologiczne.

Autorem zdjęć do kalendarza jest Daniel Raczyński. Za koncepcję kreatywną i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię