Aneta Padewska, Piotr Bartczak i Dominik Stocki w Spicy Mobile

Do zespołu sprzedaży agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile dołączyli Aneta Padewska, Piotr Bartczak i Dominik Stocki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aneta Padewska, Piotr Bartczak i Dominik Stocki w Spicy Mobile
Aneta Padewska, Piotr Bartczak i Dominik Stocki

Aneta Padewska przeszła do Spicy Mobile bezpośrednio z Tarsago Media Group, gdzie odpowiadała za kampanie sprzedażowe i komunikacyjne z partnerami biznesowymi w zakresie przygotowania, realizacji i oceny działań marketingowych.

W Spicy Mobile Padewska dołączyła do zespołu Przemysława Wołniaka. Odpowiada za budżety reklamowe klientów bezpośrednich agencji z branży motoryzacyjnej, nieruchomości, farmaceutycznej, transportowej i HoReCa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spicy-mobile-dzial-it-kamil-lenartowicz-kamil-adamczyk-opinie ##

Piotr Bartczak i Dominik Stocki zasilili natomiast zespól sprzedaży agencyjnej, którym kieruje w Spicy Mobile Kinga Okólska. Do ich obowiązków należą współpraca z wydawcami i kontrola przebiegu kampanii reklamowych. Bartczak przeszedł do Spicy Mobile po trzech latach pracy w Burda International Poland. Dominik Stocki pracował wcześniej w Gamekit.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych