Znamy piątą trenerką „The Voice of Poland”. Zmiany w formule programu

Wokalistka Anna Karwan zostanie piątą trenerką w programie “The Voice of Poland”, którego 16. edycję jesienią br. pokaże telewizyjna Dwójka. To pierwsza taka sytuacja w historii polskiego “The Voice”. Dołączenie Anny Karwan ma związek z dodatkowym formatem internetowym, który towarzyszyć będzie talent-show TVP2.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
9 komentarzy
Znamy piątą trenerką „The Voice of Poland”. Zmiany w formule programu

Tej jesieni równolegle z 16. odsłoną muzycznego programu na TVP VOD emitowany będzie internetowy format „The Voice Comeback Stage Powered by Orange”, którego sponsorem tytularnym jest Orange Polska. W nowej formule, będącej integralną częścią „The Voice of Poland”, niektórzy z uczestników, którzy odpadli na różnych etapach programu, dostaną kolejną szansę zaprezentowania swoich wokalnych umiejętności przed wielką publicznością oraz wygrania 16. edycji talent show.

O tym, kto otrzyma drugą szansę, decydować będzie nowa trenerka Anna Karwan. Wokalistka była uczestniczką 7. edycji „The Voice of Poland”.

– „The Voice of Poland” jest programem, który nie pozwolił mi się poddać. To tam odzyskałam wiarę w siebie, rozpędziłam swoją karierę i zdobyłam fanów, którzy towarzyszą i wspierają mnie od lat. Dzięki nim zaczęłam pisać i śpiewać swoje piosenki. Przez lata powtarzałam, że to właśnie ta scena dała mi największe skrzydła. Dzisiaj wracam jako trenerka. Jestem wzruszona, przejęta, podekscytowana i pewna tego, że jestem w najlepszym miejscu swojego życia, żeby podzielić się wiedzą, doświadczeniem i stać się oparciem dla uczestników – powiedziała Anna Karwan.

Anna Karwan skompletuje swoją drużynę

W 9-odcinkowym formacie „The Voice Comeback Stage Powered by Orange” Anna Karwan skompletuje własną drużynę złożoną z uczestników 16. edycji „The Voice of Poland”. Podczas „Przesłuchań w Ciemno” wybierze 10 uczestników, którym nie udało się odwrócić żadnego z foteli na scenie głównej, ale według niej zasługują na kolejną szansę na zaistnienie na polskiej scenie muzycznej. 

W każdym z pierwszych pięciu odcinków internetowego talent show na scenie wystąpi dwoje uczestników. Po ich występach Anna Karwan zdecyduje, kto lepiej poradził sobie wokalnie i zasłużył na miejsce na tzw. Gorącym Krześle. W „The Voice Comeback Stage Powered by Orange” dostępne są tylko trzy krzesła, co oznacza, że tylko troje uczestników przejdzie do kolejnego etapu.

Na etapie Bitew 16. serii talent show TVP2 trenerka „The Voice Comeback Stage Powered by Orange” wybierze po jednej osobie z każdego z trzech odcinków, która odpadła w tej fazie. Każdy z tych uczestników zmierzy się wokalnie z osobą siedzącą na Gorącym Krześle. Po trzech muzycznych pojedynkach Ania Karwan zdecyduje, kto był najlepszy i awansuje bezpośrednio do półfinału „The Voice of Poland”.

„The Voice of Poland" z dodatkowym formatem w sieci

Z etapu Nokaut do „The Voice Comeback Stage Powered by Orange” trafi czworo uczestników – po jednym z drużyny każdego trenera – którzy nie przeszli dalej, ale w których Karwan dostrzegła wyjątkowy potencjał. Po ich indywidualnych występach ruszy głosowanie internetowe. Widzowie, za pośrednictwem aplikacji, wybiorą jedną osobę, która dołączy do półfinału programu.

W półfinale „The Voice of Poland” dwoje uczestników z „The Voice Comeback Stage Powered by Orange” dołączy do pozostałych półfinalistów i zawalczy z nimi na równych zasadach o zwycięstwo w 16. edycji muzycznego talent show TVP2.

„The Voice Comeback Stage Powered by Orange” widzowie będą mogli oglądać od soboty 6 września 2025 roku na TVP VOD oraz w niedzielne popołudnia, tuż po powtórkach „The Voice of Poland”.

Poprzednią edycję “The Voice of Poland” TVP2 emitowała jesienią 2024 roku. Zwyciężczynią 15. odsłony programu została Anna Iwanek, a program – według danych Nielsena – oglądało średnio 1,4 mln widzów.

Komentarze (9)
Obiektywnie
2 miesiące temu

A tak już całkiem serio to ilu tych zwycięzców z wszystkich edycji zrobiło jakąś kariere muzyczną? Program głównie do promowania jurorów i zbierania kasy na reklamach i esemesach.

J3baka
2 miesiące temu

Usta ma stworzone do lizania saksofonu.

m.
2 miesiące temu

Bardziej to już zagmatwać nie mogli. Zupełnie niepotrzebny etap, skoro będą tam trafiać najsłabsi, to jak ktoś na jeszcze następne odcinki oglądać, i po co? W dodatku bez emisji w tv. Szkoda czasu.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej