Anna Kuprian head of digital w Grayling Poland

Anna Kuprian, dotychczasowy senior account manager Grayling Poland, awansowała na nowoutworzone stanowisko head of digital.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Anna Kuprian head of digital w Grayling Poland
Anna Kuprian

Do jej obowiązków w nowej roli będzie należał rozwój dotychczasowej oferty agencji w zakresie zintegrowanych działań digital marketingowych oraz nadzór nad tworzeniem  i realizacją holistycznych strategii komunikacji w kanałach online.

- Już od dłuższego czasu prowadzimy zintegrowaną komunikację w kanałach społecznościowych  i digital. Oferujemy klientom coś bardziej wartościowego niż tradycyjne media relations, które w dalszym ciągu są podstawą oferty wielu agencji PR. Doradzamy w wyborze narzędzi marketingowych które mają rzeczywiste przełożenie na cele biznesowe. Nie rozmawiamy o technologiach, dopóki w pełni nie zrozumiemy biznesu i potrzeb klienta. Do opracowywania strategii PR wprowadziliśmy również elementy design thinking, żeby pokazać klientom holistyczne spojrzenie na komunikację i szeroki wachlarz działań, jakie oferuje dzisiaj public relations - mówi Anna Kuprian.

Kuprian związana jest z branżą PR od ponad 8 lat. Do Grayling Poland dołączyła w 2013 r. Obecnie nadzoruje działania na rzecz klientów branży technologicznej, e-commerce oraz projekty konsumenckie dla m.in. Sony Europe, momondo, eBay oraz sieci hoteli Hilton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?