Nowa menedżerka na czele Empik Go i Virtualo

Anna Winnicka, która do tej pory pełniła obowiązki dyrektorki ds. rozwoju biznesu w Empik Go, objęła stanowisko senior director of digital content. Od czerwca pełni również rolę prezeski spółki Virtualo. Zastąpiła na tych stanowiskach Kubę Piotrkowicza.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa menedżerka na czele Empik Go i Virtualo

Empik Go przyciąga ponad 400 tys. aktywnych użytkowników miesięcznie. Od czerwca za realizację ambicji Grupy Empik w obszarze digital contentu odpowiedzialna będzie Anna Winnicka, która awansuje w strukturach firmy.

Anna Winnicka dołączyła do Grupy Empik w 2021 r. i przez ten czas z sukcesami definiowała i realizowała strategię wzrostu obszaru contentu cyfrowego. W ramach podjętych inicjatyw uruchomiła m.in. platformę dystrybucyjną Empik Selfpublishing czy abonament Empik Go przygotowany z myślą o bibliotekach publicznych w całej Polsce. W poprzednich latach rozwijała kompetencje strategiczne i zarządcze w firmie doradczej Deloitte.

W nowej roli będzie odpowiedzialna za cały segment treści cyfrowych w Grupie Empik, tj. dystrybuowanych zarówno w modelu abonamentowym, jak i a’la carte. Do jej zadań należeć będzie dalszy rozwój aplikacji Empik Go, zwiększanie sprzedaży audiobooków i e-booków na Empik.com, a także zarządzanie spółką Virtualo - będącej producentem oraz dystrybutorem hurtowym i detalicznym treści cyfrowych. 

Anna Winnicka, jako nowa Prezeska Virtualo i zarządzająca rozwojem Empik Go, zastąpiła w tej roli Kubę Piotrkowicza, który także awansował w strukturach Grupy Empik, a dodatkowo od czerwca zarządza również spółką Going.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta