„We are the Answear” w reklamach Answear.com (wideo)

Zaczęła się międzynarodowa kampania reklamowa sklepu odzieżowego Answear.com. Akcja, przygotowana we współpracy z agencją Warsaw Creatives, jest realizowana pod hasłem „We are the Answear”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„We are the Answear” w reklamach Answear.com (wideo)

W reklamach prezentowane są różne ubrania z oferty Answear.com na wiosnę i lato. Są to m.in. kolorowe garnitury, ubrania z motywami kwiatów i zwierzęcymi nadrukami oraz inspirowane latami 80. i 90.

Kampania ma podkreślać różnorodność odzieży dostępnej na Answear.com.

 

- Szanujemy Twoje wszystkie wybory, doceniamy Twoją oryginalność i zawsze wspieramy Cię niezależnie od tego, czy wolisz nosić trampki czy szpilki, jeansy czy garnitur, sukienkę czy spodnie… Nie rozkazujemy, nie narzucamy, nie wpisujemy w określone schematy – tylko od Ciebie zależy, jaką odpowiedź wybierzesz - wylicza Answear.com w komunikacie opisującym kampanię

grafika

Kampania zaczęła się 3 kwietnia, obejmuje internet (m.in. social media, serwisy VOD, witryny magazynów modowych).

Działania są realizowane na wszystkich siedmiu rynkach, na których działa Answear.

grafika

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Warsaw Creatives. Za zdjęcia i reżyserię spotu odpowiadał Bart Pogoda.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska