AOL chce nowych reklamodawców

AOl - kiedyś synonim internetu w Stanach Zjednoczonych, dziś jedna z wielu korporacji internetowych chce uatrakcyjnić swój serwis, aby pozyskać reklamodawców.

Reuters -DC
Reuters -DC
Udostępnij artykuł:

AOL Internet należący do koncernu TimeWarner ogłosił we wtorek zawarcie pięciu umów z korporacjami: Dreamworks Animation, Endemol, Madison Road Entertainment, Stone & Co. oraz Telepictures.

Współpraca została zawarta między innymi w celu stworzenia i promocji gry opartej na filmie Shrek, ale również po to, aby prezentować w sieci inne produkcje nowych partnerów AOL.

Firmie AOL Internet nalegała na podpisanie umów głównie w celu poszerzenia swojej internetowej oferty a dzięki temu zwiększenia dochodów uzyskiwanych z reklam.

„Teraz dopiero AOL Internet będzie mógł się naprawdę zaprezentować reklamodawcom”- powiedział dyrektor generalny AOL Randy Falco.

AOL jest jednym z najpopularniejszych dostawców usług internetowych w Stanach Zjednoczonych. Jednak w ostatnim czasie liczba użytkowników serwisów powiązanych z firmą spadła. W tej chwili chcąc odnaleźć się na rynku AOL między innymi zacieśnia współpracę z Google (które posiada 5% firmy) i szuka rozwiązań, które na nowo przyciągnęłyby internautów, a co za tym idzie reklamodawców.

Reuters -DC
Autor artykułu:
Reuters -DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem