Aplan Media, Fabryka Komunikacji Społecznej i Esky.pl chcą przygotować wizerunkową kampanię Polski

Do przetargu Polskiej Organizacji Turystycznej na kampanię wizerunkową pod hasłem "Poland. More than you expected" zgłosiły się trzy agencje: Aplan Media, Esky.pl i Fabryka Komunikacji Społecznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej budżet wynosi nieco ponad 700 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aplan Media, Fabryka Komunikacji Społecznej i Esky.pl chcą przygotować wizerunkową kampanię Polski

Zaplanowana przez POT kampania będzie realizowana w IV kwartale br. Oferty w przetargu dotyczącym jej realizacji złożyły: Aplan Media (z ceną 754,8 tys. zł), Esky.pl (707,5 tys. zł) i Fabryka Komunikacji Społecznej (598,3 tys. zł).

Budżet POT na te działania wynosi 705,7 tys. zł.

Działania reklamowe mają obejmować takie rynki, jak Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, USA, Czechy.

Mają być realizowane w social mediach (Facebook, Instagram), na portalach horyzontalnych, lifestylowe'ych, podróżniczych oraz na YouTube.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zaproponowanie wstępnego projektu media planu, przygotowanie materiałów reklamowych, zakup powierzchni reklamowej, realizacja kampanii zgodnie z założonym media planem i budżetem, optymalizacja kampanii.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe