Apple Music ma 15 mln użytkowników, 6,5 mln płaci za dostęp

Koncern Apple ujawnił, że z jego muzycznego serwisu Apple Music korzysta obecnie 6,5 miliona użytkowników płatnych subskrypcji. Kolejnych 8,5 miliona to osoby korzystające z darmowego okresu próbnego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Apple Music ma 15 mln użytkowników, 6,5 mln płaci za dostęp

Dane dotyczące popularności uruchomionego na początku lipca br. serwisu Apple Music podał Tim Cook, szef Apple podczas konferencji zorganizowanej w Kalifornii przez dziennik „The Wall Street Journal”.

Według podanych informacji z serwisu korzysta obecnie ponad 15 mln użytkowników, 6,5 mln z nich to subskrybenci płatnej wersji usługi. Pozostałe z górą 8,5 mln to osoby, które są w okresie trzymiesięcznego okresu próbnego przewidzianego przez regulamin platformy.

Liczba użytkowników Apple Music wzrosła w porównaniu z sierpniem br., gdy według Apple osiągnęła poziom 11 mln użytkowników, wówczas jednak chodziło wyłącznie o osoby korzystające z darmowego okresu próbnego.

Apple Music jest obecnie dostępny tylko dla użytkowników korzystających z mobilnych urządzeń z systemem iOS oraz z przeglądarkowej wersji w komputerach. Apple zapowiada jednak, że jesienią br. (dokładny termin nie został podany) rozszerzy dostępność serwisu na platformę Android. Wówczas może się okazać, że liczba użytkowników platformy wzrośnie.

Dane dotyczące popularności Apple Music w przeszłości nie były do końca precyzyjne. Pod koniec sierpnia br. firma analityczna MusicWatch podała, że po prawie dwóch miesiącach funkcjonowania Apple Music zrezygnowało z niego w USA 48 procent użytkowników, czemu Apple stanowczo zaprzeczył. Apple Music jest uważany za największego konkurenta muzycznego serwisu Spotify, z którego według ostatnich danych korzysta 75 mln użytkowników, z czego 20 mln płaci za dostęp do kont premium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK