Archicom klientem 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication nawiązała współpracę z firmą deweloperską Archicom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Archicom klientem 38 Content Communication

Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations Archicom, z uwzględnieniem komunikacji korporacyjnej, branżowej, lifestylowej, a także związanej z nowymi inwestycjami deweloperskimi oraz wsparcia w obszarze inicjatyw employer brandingowych i koncepcji kreatywnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/38-content-communication-pracuje-dla-kids-co ##

Za koordynację działań komunikacyjnych po stronie agencji odpowiada Justyna Kalinowska, group account manager, wraz z dedykowanym zespołem w składzie: Karina Galli, PR & content manager, oraz Piotr Ostrowski, PR & content consultant.

Z ramienia Archicom  za działania komunikacyjne oraz współpracę z agencją  odpowiada Joanna Rożniakowska, PR & communication manager, oraz Katarzyna Drecka-Chrzanowska, social media expert.

Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Strony nie podają, na jak długo zawarto umowę.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"