Arskom tworzy agencję Sport Brokers. Klientami Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Michał Pol i Andrzej Twarowski

Arskom utworzył nową agencję Sport Brokers. Jednostka będzie zarządzać powierzchniami reklamowymi sportowców, influencerów oraz mediów sportowych. W gronie klientów są już m.in. Grzegorz Krychowiak, Michał Pol, Jerzy Dudek czy Andrzej Twarowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Prezesem Sport Brokers został Rafał Romaniuk, który pozostaje także CEO Arskom. Za operacyjne zarządzanie agencją odpowiedzialny jest Marek Buklarewicz, od 4 lat związany z Arskom. Początkowo był project managerem, a następnie project directorem i operations directorem.

- Sport Brokers obsłuży projekty specjalne z wykorzystaniem ambasadorów i mediów sportowych. Już jesteśmy po rozmowach z największymi wydawcami i widzimy ogromne zainteresowanie takimi usługami - mówi Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers.

W Sport Brokers pracują zarówno zatrudnieni w Arskom (kilkanaście osób we wspólnych działach prawnym, administracja, księgowość) oraz dodatkowe cztery osoby. Agencja należy do szefa właściciela Arskomu, Wojciecha Szaniawskiego. W zarządzie zasiada też Marek Buklarewicz.

Sport Brokers dla sportowców i ludzi sportu

W gronie reprezentowanych przez Sport Brokers są piłkarze Grzegorz Krychowiak i Jerzy Dudek, a także dziennikarze sportowi: Michał Pol, Krzysztof Stanowski czy Andrzej Twarowski. Spółka będzie też obsługiwać Grupę Weszło oraz inne media zajmujące się sportem.

- Sport Brokers to pierwsza na rynku agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich wyłącznie z branży sportowej. Znamy i rozumiemy potrzeby naszych klientów, wypracowaliśmy też to, co jest najważniejsze, czyli ich zaufanie. Nasza przewaga polega na tym, że potrafimy połączyć świat agencji, mediów i sportu - zaznacza Marek Buklarewicz, partner zarządzający w Sport Brokers.

Nowa agencja płynnie przejęła obsługę klientów, która leżała w gestii Arskomu, przede wszystkim kampanii w Grupie Weszło, kampanii influencerskich i ambasadorskich (takich jak Andrzeja Twarowskiego z marką Totalbet czy Michała Pola dla e-Toto).

Obecnie opracowuje też kampanie reklamowe dla trzech klientów ze środowiska sportowego, łączące media i postaci sportowe wraz z kreacją projektów specjalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy