ATM nabyła w Cannes eksperymentalny produkt

ATM Grupa kupiła na targach telewizyjnych w Cannes dwa pierwsze sezony francuskiej serii 'Kaamelott'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Umowa obejmuje emisje w prime time w TV4 od września bieżącego roku” – powiedział portalowi „Wirtualnemedia.pl” Jacek Ściobłowski, Sales&Acquisitions Executive ATM Grupy.

Serial „Kaamelott” (CALT International) oparty jest na legendzie Króla Artura i jego rycerzy okrągłego stołu. W prześmiewczy sposób legenda króla została adoptowana do współczesności. Zobaczymy krótkie, humorystyczne scenki przeplatane sytuacyjnym dowcipem.

„Serial „Kaamelott” jest zbiorem krótkich trzy i pół minutowych filmików parodiujących „Rycerzy okrągłego stołu”. Zamierzamy połączyć go z innym formatem, który właśnie kupujemy na targach i zaprezentować widzom Czwórki po wakacjach” – powiedziała nam Tamara Aagten-Margol, odpowiedzialna ze strony ATM za międzynarodową sprzedaż i kupno programów.

Jak dowiedzieliśmy się po połączeniu wyjdzie z tego około półgodzinne pasmo. ATM nie zdradza na razie, jaki będzie drugi format. W Europie Zachodniej szczególnie w Anglii i we Francji podobne krótkie produkcje na fali ogromnej popularności serwisu YouTube, poświęconemu właśnie takim formom, cieszą się ostatnio dużym zainteresowaniem.

„Zobaczymy jak przyjmie je polska publiczność” – dodaje Tamara Aagten-Margol.

Podobnymi formatami na polskim rynku były do tej pory „Camera Cafe”, której akcja toczy się w firmie przy automacie do kawy oraz „Kasia i Tomek” – oba emitowana na TVN. Ten pierwszy CALT International oprócz Polski sprzedał do 34 inny krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa