Atmedia: podwyżka o 10/19 proc. i cennik sponsorski

Firma Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec w reprezentowanych przez siebie tematycznych kanałach telewizyjnych. W skali roku spoty drożeją w różnych pasmach o 10 i 19 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W marcowym cenniku Atmediów 1 GRP w paśmie prime-time kosztuje 3,4 tys. zł, czyli o 19 proc. więcej niż rok temu, natomiast w paśmie off-peak - 2,64 tys. zł, a więc o 10 proc. więcej. Takie stawki obowiązują w pierwszej fazie sprzedaży, tzw. ofercie presales. Przedstawiciele Atmediów uzasadniają tę podwyżkę rosnącym zasięgiem reprezentowanych przez siebie kanałów.

Jednocześnie Atmedia wprowadzają stały cennik billboardów sponsorskich, dotąd wycenianych indywidualnie. Firma uzasadnia to rosnącym popytem na tę formę reklamową. - Usystematyzowanie cen ma ułatwić planowanie aktywności sponsorskich z wykorzystaniem kanałów z naszej oferty - mówi Monika Reszka, head of product development w Atmediach.

Atmedia oferuje czas reklamowy i kampanie specjalne w 60 tematycznych kanałach telewizyjnych, a także 31 serwisach internetowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski