Atmedia w lutym o 10/19 proc. droższe

Atmedia rozpoczęły sprzedaż oferty reklamowej na luty. Koszt dotarcia w prime time rośnie w skali roku o 19 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż oferty reklamowej Atmediów na luty będzie prowadzona zgodnie z nową polityką handlową spółki (szczegółowe informacje na ten temat). Marketerzy mogą korzystać m.in. z 6 nowych pakietów demograficznych., a pierwszeństwo rezerwacji kampanii mogą sobie zapewnić, korzystając z oferty pre-sales.

W fazie pre-sales cena 1 GRP wyniesie w lutym dla pasm off-peak 1980 zł (o 10 proc. więcej niż rok temu), natomiast koszt zakupu 1 GRP w prime-time to 2570 zł (podwyżka o 19 proc. w skali roku). Oferta obejmuje 59 telewizyjnych kanałów tematycznych i w 28 stron internetowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej