Aviomarin reklamowany „na dobry start podróży”

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Aviomarinu (Teva Polska). Akcję pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” przygotowały firmy Nano i Media Concept.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Aviomarinu podkreśla, że to skuteczny i sprawdzony preparat zwalczający chorobę lokomocyjną. Akcja pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” obejmuje obecnie prasę (pisma kobiece, m.in. „Gala”, „Kobieta”, „Życie”, „Świat Kobiety”, „Party”, „Show”, „Dobre Rady”) oraz internet (serwisy dotyczące podróży, m.in.  Interia-Turystyka, Zumi.pl, Triada pl, Onet-Pogoda, Targeo.pl, e-podroznik.pl). W lipcu kampania będzie też prowadzona na outdoorze (billboardy w miastach).

grafika

Akcję na zlecenie firmy Teva Polska, do której należy marka Aviomarin, przygotowały agencja reklamowa Nano (kreacja i produkcja reklam) - do niedawna funkcjonująca pod nazwą BTL Point Group - oraz dom mediowy Media Concept (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje