Udział liderującej w grupie widzów 4+ stacji AXN wyniósł w zeszłym miesiącu 0,7 proc. i był o 6,8 proc. wyższy niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymało się Kino Polska (0,46 proc., wzrost o 22,3 proc.), zaś na trzeciej – Comedy Central (0,45 proc., wzrost o 43,6 proc.).
Kanał 13th Street Universal, który we wrześniu br. zastąpił stację Hallmark, znalazł się na czwartym miejscu notując wzrost o 10,7 proc. do 0,36 proc. Rok temu Hallmark z niższym udziałem był jednak na pozycji trzeciej. Udział Polsatu Film, który wystartował w październiku 2009 roku, wzrósł o 16,5 proc. do 0,29 proc., co dało mu - tak jak przed rokiem - pozycję szóstą.
Największy wzrost w rankingu zanotował AXN Crime – jego udział wzrósł aż o 257,1 proc. do 0,13 proc. Dzięki temu awansował z miejsca 22. na 13. Na przeciwnym biegunie znalazł się siostrzany AXN Sci-Fi, który zanotował spadek o 54,2 proc. do 0,07 proc. Spadł przez to z pozycji 11. na 21.

Pierwsza trójka w grupie komercyjnej 16-49 zawiera te same stacje, ale ich kolejność jest inna. Liderem jest AXN z udziałem 1,04 proc. po wzroście o 5,7 proc., ale drugie miejsce zajmuje Comedy Central (0,76 proc. udziału, wzrost o 35,9 proc), a dopiero trzecie jest Kino Polska (0,59 proc. udziału, wzrost o 24,2 proc.).
Liderem zysku w tej grupie także okazał się kanał AXN Crime z imponującym wzrostem o 361,8 proc. do 0,16 proc. Największy spadek w październiku ub.r. zanotował również AXN Sci-Fi - o 59,4 proc.
Najpopularniejszym pozycjami w AXN w październiku br. były trzy seriale pod marką “CSI”. Największą oglądalność zanotował odcinek “Kryminalnych zagadek Miami”, których odcinek przyciągnął 325 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.