AXN liderem, a AXN Crime o 257 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem filmowy w październiku br. był - tak jak rok wcześniej – AXN. Najwięcej w zestawieniu zyskał natomiast siostrzany AXN Crime, zaś liderem spadku był AXN Sci-Fi. Polsat Film po roku nadawania nadal jest na szóstej pozycji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej w grupie widzów 4+ stacji AXN wyniósł w zeszłym miesiącu 0,7 proc. i był o 6,8 proc. wyższy niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymało się Kino Polska (0,46 proc., wzrost o 22,3 proc.), zaś na trzeciej – Comedy Central (0,45 proc., wzrost o 43,6 proc.).

Kanał 13th Street Universal, który we wrześniu br. zastąpił stację Hallmark, znalazł się na czwartym miejscu notując wzrost o 10,7 proc. do 0,36 proc. Rok temu Hallmark z niższym udziałem był jednak na pozycji trzeciej. Udział Polsatu Film, który wystartował w październiku 2009 roku, wzrósł o 16,5 proc. do 0,29 proc., co dało mu - tak jak przed rokiem - pozycję szóstą.

Największy wzrost w rankingu zanotował AXN Crime – jego udział wzrósł aż o 257,1 proc. do 0,13 proc. Dzięki temu awansował z miejsca 22. na 13. Na przeciwnym biegunie znalazł się siostrzany AXN Sci-Fi, który zanotował spadek o 54,2 proc. do 0,07 proc. Spadł przez to z pozycji 11. na 21. 

Pierwsza trójka w grupie komercyjnej 16-49 zawiera te same stacje, ale ich kolejność jest inna. Liderem jest AXN z udziałem 1,04 proc. po wzroście o 5,7 proc., ale drugie miejsce zajmuje Comedy Central (0,76 proc. udziału, wzrost o 35,9 proc), a dopiero trzecie jest Kino Polska (0,59 proc. udziału, wzrost o 24,2 proc.).

Liderem zysku w tej grupie także okazał się kanał AXN Crime z imponującym wzrostem o 361,8 proc. do 0,16 proc. Największy spadek w październiku ub.r. zanotował również AXN Sci-Fi - o 59,4 proc. 

 

Najpopularniejszym pozycjami w AXN w październiku br. były trzy seriale pod marką “CSI”. Największą oglądalność zanotował odcinek “Kryminalnych zagadek Miami”, których odcinek przyciągnął 325 tys. widzów. 

 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day