Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)

Bohaterem trzeciej reklamy w kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska) opowiadającej o inspiracjach Leszka Chmielewskiego jest azjatycki restaurator. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, WML Poland i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)

W reklamie piwa Lech azjatycki restaurator opowiada, jak Leszek Chmielewski zainspirował go do zmiany wystroju lokalu na „Wok on ice”, co okazało się dużym sukcesem. Historię podsumowuje hasło: „Lech. Pozytywnie wpłynie”.

Poprzednie spoty pokazywały, jak Chmielewski zainspirował Eskimosów (zobacz tę reklamę) i meksykańskiego zapaśnika (obejrzyj to).

Cała akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za komunikację BTL odpowiada agencja Afekt, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski