Bacardi zatrudnia Glue Isobar

Producent alkoholi Bacardi zatrudnił agencję Glue Isobar do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki wódki Eristoff.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet Glue Isobar pokonała dotychczas go obsługującą agencję Leagas Delaney.

Od 2008 roku Glue Isobar jest odpowiedzialna za globalny budżet reklamy cyfrowej marki Eristoff. Agencja nadal ma koncentrować się na przygotowywaniu kampanii na potrzeby tego segmentu, ale dojdą do tego również działania ATL.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta