'Bądź oryginalny. kieruj się marką'

Start kampanii edukacyjnej branży motoryzacyjnej na temat stosowania części zamiennych rekomendowanych przez producentów samochodów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

20 czerwca br. ruszyła kampania edukacyjna zorganizowana przez Związek Motoryzacyjny SOIS oraz wybrane zrzeszone w nim firmy, której celem jest budowanie świadomości na temat korzyści płynących ze stosowania części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów.

Główny przekaz skupiony jest na podkreśleniu znaczenia, jakie ma każda część pojazdu. Innymi słowy - tylko inwestycja w części zgodne z marką samochodu gwarantuje kierowcy pełne bezpieczeństwo, a znak towarowy producenta samochodu zapewnia ich najwyższą jakość i niezawodność.

Koncepcja kreatywna opiera się na analogii klasycznych instrumentów muzycznych (skrzypiec i trąbki) do samochodów. W obu przypadkach jedynie odpowiednia wiedza i kunszt renomowanych producentów oraz precyzyjnie dobrane części, z których wykonane są poszczególne elementy gwarantują niezawodność.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami na poziomie co najmniej średniej krajowej, którzy są posiadaczami stosunkowo nowych pojazdów.

Trwająca ponad miesiąc kampania prowadzona jest w dziennikach ogólnopolskich i magazynach opiniotwórczych tak, aby jej przekaz dotarł do wskazanego grona odbiorców. Przygotowane w ramach kampanii formy internetowe znajdą się na korporacyjnych stronach internetowych firm uczestniczących w projekcie. Formy te pojawią się także na wybranych portalach motoryzacyjnych. Wspólne przedsięwzięcie branży zostanie wsparte działaniami edukacyjnymi poszczególnych firm zarówno w punktach sprzedaży, jak i przy wykorzystaniu mediów.

Projekt powstał z inicjatywy przedstawicieli następujących marek: AUDI, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DAF, DODGE, FORD, IVECO, JEEP, LEXUS, MITSUBISHI FUSO CANTER, MERCEDES-BENZ, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, SAAB, SCANIA, SKODA, SMART, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady