Firma Baldowski przedłuża współpracę z agencją Blame Us

Firma obuwnicza Baldowski zdecydowała się na przedłużenie współpracy z agencją Blame Us, która odpowiada za działania media i public relations, business development, a także social media marki Baldowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka obuwnicza Baldowski dołączyła do portfolio klientów Blame Us w 2015 roku, kiedy agencja została założona przez Igę Chojnicką. Wcześniej Chojnicka była związana z tą marką od 2013 roku, opiekę w zakresie PR sprawowała samodzielnie. Przeprowadzone pod jej kierownictwem działania obejmowały m.in. rebranding. Iga Chojnicka była również inicjatorką projektu Baldowski by Zień. Nadzorowała negocjacje warunków współpracy z projektantem oraz proces wdrożenia projektu.

Współpraca między firmami w zakresie kompleksowych działań PR oraz business development została przedłużona na czas nieokreślony.

Działania po stronie Blame Us koordynuje Iga Chojnicka, CEO agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały