Firma Baldowski przedłuża współpracę z agencją Blame Us

Firma obuwnicza Baldowski zdecydowała się na przedłużenie współpracy z agencją Blame Us, która odpowiada za działania media i public relations, business development, a także social media marki Baldowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka obuwnicza Baldowski dołączyła do portfolio klientów Blame Us w 2015 roku, kiedy agencja została założona przez Igę Chojnicką. Wcześniej Chojnicka była związana z tą marką od 2013 roku, opiekę w zakresie PR sprawowała samodzielnie. Przeprowadzone pod jej kierownictwem działania obejmowały m.in. rebranding. Iga Chojnicka była również inicjatorką projektu Baldowski by Zień. Nadzorowała negocjacje warunków współpracy z projektantem oraz proces wdrożenia projektu.

Współpraca między firmami w zakresie kompleksowych działań PR oraz business development została przedłużona na czas nieokreślony.

Działania po stronie Blame Us koordynuje Iga Chojnicka, CEO agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu