Siedem domów mediowych walczy o obsługę Banku Gospodarstwa Krajowego

W przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczącego usług pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej i czasu antenowego bierze udział siedem domów mediowych. Są to: Value Media, MediaCom, Mastermind Media, Codemedia, Media Group, MullenLowe MediaHub i Effective Media Solutions. Mediacom zadeklarował, że za miesięczną gotowość do pracy dla BGK oczekuje tylko 1,23 zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Siedem domów mediowych walczy o obsługę Banku Gospodarstwa Krajowego

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił przetarg na obsługę mediową w połowie marca. Planuje w nim wybrać agencję do dwuletniej współpracy. Oferty w tym przetargu złożyło siedem domów mediowych. Są to: Codemedia, Value Media, MediaCom, Mastermind Media, Media Group, MullenLowe MediaHub i Effective Media Solutions.

Zwycięska firma zajmie się na zlecenie BGK zakupem powierzchni reklamowych w prasie codziennej, branżowej i specjalistycznej, w internecie, na nośnikach outdoorowych oraz zakupem czasu reklamowego w radiu i telewizji. Ponadto będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii promocji wybranych przez Bank projektów (opracowanie media planu, dobór mediów, określenie budżetu, kontrola realizacji itp.). Będzie też doradzać w wyborze najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doborze tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych BGK.

Bank na etapie ogłoszenia przetargu zastrzegł, że łączne wynagrodzenie za dwuletnią obsługę mediową nie może przekroczyć kwoty 2,02 mln zł brutto.

Agencje, które złożyły swoje oferty w tym postępowaniu, już na wstępie musiały określić wysokość (kwota brutto w zł) proponowanego miesięcznego ryczałtu za tzw. gotowość do realizacji zadania, w tym zakupu mediów (z wyłączeniem kosztu zakupu mediów) oraz przygotowania i realizacji strategii promocji wybranych projektów BGK.

Najniższy ryczałt zaproponował za miesięczną „gotowość” do pracy MediaCom - 1,23 zł, najwyższą zaś - Codemedia: 7380 zł. Value Media zadeklarował kwotę 337,23 zł, Media Group - 100 zł, MullenLowe MediaHub - 1230 zł, Mastermind Media - 2412,20 zł. Effective Media nie podał tej stawki w złożonej ofercie.

Bank nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych