Reklama 2025-02-11
0

Bank Pekao ma nową strukturę marketingu

Jorge Sanchez, fot. LinkedIn Jorge Sanchez, fot. LinkedIn

Bank Pekao SA przeorganizował marketing w swojej strukturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele departamentu marketingu stanął Jorge Sanchez. 

Stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Banku Pekao SA objął Jorge Sanchez, dotychczas pełniący funkcję dyrektora biura marketingu (był nim od pięciu lat), a związany z bankiem od ponad 20 lat. 

Stanowisko to było nieobsadzone od maja 2024 roku, kiedy to z Bankiem Pekao Sa pożegnała się pełniąca tę funkcję Marta Szygenda. 

Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl, awans Jorge Sancheza jest efektem zmian wprowadzonych w strukturze marketingu Banku Pekao SA. Struktura ta została spłaszczona. Dotychczas w departamencie marketingu funkcjonowały 4 biura. Teraz są tylko dwa. 

Na czele biura komunikacji marketingowej stanął Artur Brudnicki, dotychczasowy dyrektor biura marketingu cyfrowego (w banku pracuje od 2018 roku). 

Z kolei biurem sponsoringu, eventów i wizerunku kieruje Mikołaj Beda, który w z Bankiem Pekao SA związany jest od połowy 2024 roku. Dotychczas był dyrektorem ds. zarządzania wizerunkiem, kierownikiem biura strategii marki i wizerunku. 

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Jorge Sanchez, Bank Pekao SA

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter