Banki Spółdzielcze promują się hasłem „Najbliżej ludzi”

Wystartowała kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, promująca walory bankowości spółdzielczej. Za jej przygotowanie i realizacje odpowiadają biuro kreatywne Granatowi oraz Effective Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Banki Spółdzielcze promują się hasłem „Najbliżej ludzi”

Kampania Banków Spółdzielczych podkreśla zalety bankowości opartej o spółdzielnie, takie jak tradycja, lokalność i działanie bliżej klientów. Działania w ramach akcji zostały podzielone na dwie odsłony. Pierwsza z nich to wizerunkowa kampania telewizyjna i internetowa „Najbliżej ludzi”, która potrwa do 14 października. Druga zaś promuje pożyczki „Wygodny kredyt” i potrwa do 22 grudnia.

Spoty (30-sekundowy oraz 8-sekundowy) „Najbliżej ludzi” emitowane są w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych. Promocję wspiera kampania banerowa w internecie, działania na Facebooku oraz portalu internetowym akcji.

Kampania „Wygodnego Kredytu” prowadzona będzie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych.

Kreację kampanii przygotowało biuro kreatywne Granatowi, media zakupił dom mediowy Effective Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?