Barbara Molga i Maciej Nikiel w Empathy Internet Software House

Barbara Molga zasiliła grono specjalistów e-commerce,  a Maciej Nikiel objął stanowisko project managera w w Empathy Internet Software House.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Barbara Molga dotychczas związana była z Comarch SA, gdzie odpowiadała za biznesowy rozwój oraz sprzedaż aplikacji sklepu internetowego dostępnej w modelu SaaS. W Empathy do jej zadań należy prezentacja oraz sprzedaż dedykowanej platformy e-commerce, a także pozyskiwanie nowych klientów. Jest absolwentką kierunku Informatyka i Ekonometria na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

grafika

Maciej Nikiel będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu przy realizacji zaawansowanych projektów opartych o technologie internetowe. Do jego zadań należy m.in. współpraca z klientami w kluczowych etapach projektów, zarządzanie i monitorowanie prac zespołu projektowego. Wcześniej związany był z Bold Brand Commerce (grupa Trendmaker), gdzie zarządzał projektami e-commerce. Zajmował się takimi klientami jak Mennica Polska (obsługa serwisu korporacyjnego, wdrożenie portalu inwestycyjnego), Leroy Merlin Polska (wdrożenie oraz obsługa techniczna intranetu) czy Inpost (Kampania Imperium Paczkomatów).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa