Barbie wznawia kultowy model długowłosej lalki, w kampanii fryzjer Łukasz Urbański

Kultowy model Barbie z lat 90. powraca w nowej odsłonie. W tym roku firma Mattel oddając hołd tamtym czasom, postanowiła odnowić linię Barbie Totally Hair, wypuszczając na rynek cztery nowe lalki. Wspólnie z Łukaszem Urbańskim, stylistą fryzur, przygotowała kampanię "Barbie Totally Hair", której motywem przewodnim jest metamorfoza włosów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Barbie wznawia kultowy model długowłosej lalki, w kampanii fryzjer Łukasz Urbański

Premiera Barbie Totally Hair odbyła się w 1992 roku. Firma Mattel wypuściła na rynek linię lalek, których znakiem charakterystycznym były extra długie włosy sięgające aż do stóp. Barbie z pięknymi, lśniącymi i natapirowanymi włosami odzwierciedlały ówczesne trendy, czym zaskarbiły sobie sympatię dziewczynek.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mattel-transplciowa-lalka-barbie-laverne-cox ##

 Premierowa lalka Barbie Totally Hair okazała się bestsellerem sprzedażowym (ponad 10 milionów sprzedanych lalek) i wciąż dzierży tytuł najlepiej sprzedającej się lalki w historii. W 2022 roku Barbie Totally Hair obchodzi 30-lecie istnienia. Z tej okazji firma Mattel wypuściła cztery nowe modele lalek z superdługimi włosami wystylizowanymi zgodnie z obowiązującymi trendami i akcesoriami dającymi nieograniczone możliwości ich stylizacji.

Barbie wraca z Łukaszem Urbańskim

Kampania Barbie Totally Hair x Łukasz Urbański wystartowała 3 października.

W ramach akcji Barbie Totally Hair x Łukasz Urbański klientki stylisty fryzur, m.in. Kasia Moś i Klaudia Halejcio, przejdą totalną metamorfozę włosów na wzór Barbie Totally Hair. Ponadto w atelier Łukasza Urbańskego została postawiona specjalne zaprojektowana toaletka Barbie, która posłuży jako miejsce metamorfoz kobiet pragnących wrócić do czasów dzieciństwa i przenieść się do świata Barbie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wspoltworczyni-szczepionki-astrazeneca-uhonorowana-lalka-barbie ##

Kolejnym elementem kampanii jest konkurs, w którym do wygrania będą metamorfozy włosów dla dorosłych i małych fanów marki. Efekty będą prezentowane w mediach społecznościowych Łukasza Urbańskiego i atelier Łukasz Urbański Hair.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami