ROZWIŃ

Bartek Rutkowski i Bartek Włodarczyk w Saatchi&Saatchi

Do działu kreacji agencji Saatchi&Saatchi (Publicis Groupe) dołączył nowy team seniorski: Bartłomiej Rutkowski,  senior copywriter i Bartosz Włodarczyk, senior art director. Wzmocnią team prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
Bartek Rutkowski i Bartek Włodarczyk w Saatchi&Saatchi

Nowy team będzie pracował dla bieżących klientów agencji, jak również wspierał zdobywanie nowego biznesu wykorzystując swoje silne kompetencje aktywacyjno-digitalowe i designerskie.

Bartłomiej Rutkowski jest kreatywnym copywriterem z zacięciem wizualnym. Ukończył psychologię społeczną ze specjalizacjami reklama i PR oraz psychologię mediów na Uniwersytecie SWPS. Ponad 10 lat temu trafił do świata reklamy z branży streetwear. Został laureatem konkursu YC Cyber w 2014 roku i wyróżnionym uczestnikiem Just Creatives Eurobest 2015. Na swoim koncie ma kilka nagród KTR i Effie.

Dotychczas pracował dla międzynarodowych agencji, takich jak Ogilvy & Mather, Isobar, VMLY&R, a ostatnio dla 2012. Brał udział w tworzeniu zintegrowanych kampanii dla marek nju mobile, Play, Lidl, adidas, a przez ostatnie trzy lata opiekował się kreatywną stroną komunikacji marek Wyborowa, Ballantine’s i Absolut w roli Group Heada.

Bartosz Włodarczyk jest multidyscyplinarnym art directorem i projektantem pochodzącym z Poznania. Z branżą związany od blisko 14 lat. Bartosz Włodarczyk to zdobywca wielu krajowych i międzynarodowych nagród oraz wyróżnień na festiwalach takich jak: Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, New York Festivals® Advertising Awards, KTR, Polish Graphic Design Awards i innych. Jest kilkukrotnym laureatem konkursu dla młodych kreatywnych Young Creatives.

Zdobywał doświadczenie w największych polskich i międzynarodowych agencjach oraz studiach projektowych, takich jak McCann Worldgroup, Deloitte Digital, Saatchi & Saatchi, 180heartbeats + JvM, BNA czy The BEAST. Odpowiadał za kluczową komunikację i design m.in Mastercard, Unicef, WWF, McDonald’s czy Coca-Cola.

Komentarze (3)
Kocham Franka
3 lata temu

Komentarze w stylu - całe życie siedzałem cicho, ale mam wielki talent, więc napisze komentarz.

człow
3 lata temu

o kurde, współczuję zespołowi

fagdres
3 lata temu

Zazdraszczam, Samo wpisowe do tych konkursów przyprawia o zawrót głowy. Że też im się chciało wydawać własne pieniądze by w nich startować. . . . . . Ah. wait. przecież nagrody otrzymały sieciowe agencje w których pracowali, a nie oni.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu