Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass

Bartłomiej Wichniarz obejmuje stanowisko PR & sales executive w Questpass – start-upie realizującym działania reklamowe według idei questvertisingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass
Bartłomiej Wichniarz

Bartłomiej Wichniarz będzie odpowiadał za relacje z mediami i kluczowymi reklamodawcami.

– Zdecydowałem się na zmianę środowiska z korporacyjnego na start-upowe, ponieważ cenię błyskotliwe rozwiązania, które w dłuższej perspektywie mogą zmienić rynek. Wydaje się, że rozwój tradycyjnych produktów reklamowych jest u kresu możliwości. Z kolei nadchodzący kryzys ekonomiczny może zmienić całą strukturę wydatków reklamowych. W sytuacji niepewności na rynku na znaczeniu zyskują mierzalne formy reklamowe, a taką bez wątpienia jest questvertising – mówi Bartłomiej Wichniarz.

Bartłomiej Wichniarz z doświadczeniem w TVP

W latach 2010–2017 Bartłomiej Wichniarz pełnił funkcję kierownika sprzedaży Telewizji Polskiej w jednostce odpowiadającej za ofertę internetową. Doświadczenie zdobywał też w kilku warszawskich agencjach PR-owych oraz jako rzecznik prasowy i PR manager związku sportowego.

Ostatnie lata pracował w Deloitte. Zajmował się sprzedażą i rozwojem produktów prawnych oraz podatkowych w sektorze publicznym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami