Bartosz Jędrasiak: z Intersnack do AmRest

Bartosz Jędrasiak objął stanowisko brand managera marki Burger King, należącej w Polsce do koncernu AmRest.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jędrasiak ma kilkuletnie doświadczenie w obszarach zarządzania marką, w sprzedaży i marketingu w branży FMCG. Był odpowiedzialny m.in. za repozycjonowanie brandów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, optymalizację portfolio produktowego, kampanie reklamowe i promocje.

Zanim dołączył do AmRest pracował w firmie Intersnack, gdzie jako brand manager marki Felix odpowiadał m.in. za wprowadzenie nowej kategorii produktów i repozycjonowanie marki. W latach 2007- 2008 w firmie Gellwe zajmował stanowisko brand managera, zarządzając takimi markami jak Gellwe, Fitella, La Mattina, Pandicao czy Kakao Królewskie. Wcześniej, jako brand manager w Rieber Foods Polska odpowiedzialny był za segment dań gotowych marki Delecta, a w Maspex Wadowice zarządzał takimi markami jak Cremona, DecoMorreno czy Ekland.

grafika

Jędrasiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Posiada tytuł MBA, a także ukończył studia magisterskie na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Zarządzanie Strategiczne. Interesuje się kulturą azjatycką, a w wolnym czasie podróżuje i fotografuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?