Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland

Do zespołu produkcji Prodigious Poland (Publicis Groupe) dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku production managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
mat.pras.

Prodigious zanotowało znaczny wzrost liczby realizacji, dlatego postawiło na współpracę z uznanym i doświadczonym producentem.  Bartosz Majkowski wnosi do zespołu dekadę doświadczenia producenckiego, zdobywanego zarówno po stronie klientów, jak i czołowych domów produkcyjnych

Współpracował z takimi studiami jak Papaya Films, OTO Film i Warsaw Creatives. W jego portfolio znajdują się produkcje dla marek: Netflix, Vogue, Adidas, H&M, BMW, HBO, CCC, Omega, Chanel, Dyson, YSL, Mercedes-Benz, GUESS, Audi, Apart i wiele innych, realizując zróżnicowane projekty, od kampanii komercyjnych po ambitne produkcje artystyczne w Europie i USA.

– Cieszymy się, że Bartosz dołącza do naszego zespołu w tak dynamicznym momencie rozwoju. Jego doświadczenie i kreatywne podejście będą ogromnym wsparciem w dalszym rozwijaniu naszego contentowego ekosystemu – mówi Beata Bacieczko, head of video production, do której raportować będzie Bartosz Majkowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska