Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie

Nutricia rozpoczęła kampanię mleka modyfikowanego Bebilon Profutura 2. Prowadzą ją Havas Warsaw, VLM, Syzygy, MediaCom i Alert Media Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie

Głównym elementem kampanii jest platforma internetowa, gdzie można znaleźć informacje na temat reklamowanego produktu oraz jego nowego opakowania.  Ponadto przygotowano działania obejmujące YouTube oraz social media. Komunikację uzupełniają reklamy w prasie parentingowej.

Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w placówkach medycznych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw. Media zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie internetowej prowadzi Syzygy, a public relations Alert Media Communications.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem