Bez Limitu w Plusie - odpowiedź na Formułę 4.0 Play i T-Mobile frii

10 kwietnia w sieci Plus pojawi się taryfa Bez Limitu obejmująca nielimitowane rozmowy i wiadomości do wszystkich sieci komórkowych. Będzie dostępna w kilku wariantach dla klientów indywidualnych i biznesowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bez Limitu w Plusie dla klientów indywidualnych będzie dostępna od 10 kwietnia, a dla klientów biznesowych - od połowy kwietnia. Oferta przez cały czas trwania umowy obejmuje nielimitowane rozmowy i wiadomości do wszystkich sieci komórkowych (w wariantach dla biznesu - również połączenia na numery stacjonarne) oraz pakiety danych na transfer z internetu. Osobne warianty taryfy zawierają większy pakiet internetowy (2,5 GB miesięcznie) oraz telefony za złotówkę.

grafika
grafika

Bez Limitu w Plusie to ryczałtowa oferta kolejnej sieci komórkowej. W ubiegłym tygodniu Play wprowadził Formułę 4.0 (przeczytaj o niej więcej), a T-Mobile - taryfę T-Mobile frii (zobacz szczegóły). Obie są dostępne dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dla tych drugich podobną taryfę wprowadziło już Orange, zapowiadając, że niedługo zaprezentuje analogiczną ofertę dla klientów indywidualnych (więcej na ten temat).

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji